Masaż Polem Elektromagnetycznym

Masaż Polem Elektromagnetycznym Unikalna metoda Kliniki PD! Masaż Polem Elektromagnetycznym. Terapia skojarzona, czyli łącząca kilka podejść jest zawsze skuteczniejsza, niż dobór tylko jednego środka leczniczego. Wychodząc z tego założenia postanowiliśmy stworzyć unikalny i niezwykle nowatorski sposób leczenia układu ruchu oraz układu nerwowego. Masaż polem elektromagnetycznym to zabieg polegający na zastymulowaniu danego rejonu ciała energią wytwarzaną […]

Masaż Polem Elektromagnetycznym

Unikalna metoda Kliniki PD!

Masaż Polem Elektromagnetycznym. Terapia skojarzona, czyli łącząca kilka podejść jest zawsze skuteczniejsza, niż dobór tylko jednego środka leczniczego. Wychodząc z tego założenia postanowiliśmy stworzyć unikalny i niezwykle nowatorski sposób leczenia układu ruchu oraz układu nerwowego. Masaż polem elektromagnetycznym to zabieg polegający na zastymulowaniu danego rejonu ciała energią wytwarzaną przez nasz aparat SIS. W przeciwieństwie do tradycyjnej fizykoterapii skupiamy się na pracy w większym obszarze ciała, opracowujemy zarówno przyczepy, jak i brzuśce mięśni działając w oparciu o założenia terapii manualnej. Nie działamy więc jedynie w miejscu bólu, co stanowi ogromny kontrast do większości gabinetów fizjoterapii. Takie podejście pozwala w pełni wykorzystać potencjał SIS-a. Zabieg ten daje wszystkie korzyści terapii manualnej, ale dostarcza również energii do nerwów – co poprawia ich drożność oraz funkcję. Tego nie mogą zapewnić ręce nawet najlepszego terapeuty.

SIS wspomaga również kurczliwość mięśni, podnosząc ich siłę – to kolejna zaleta naszego zabiegu. Stymulacja pozwala pobudzić nawet najgłębiej położone mięśnie posturalne, takie jak np. niezwykle kłopotliwy dla masażystów mięsień biodrowo – lędźwiowy. Jedynym słowem łączymy zalety masażu i treningu w jednym. Zabieg zapewnia odprężenie ale poprawia odżywienie i funkcjonowanie tkanek.
Ludzkie ciało działa na prawach elektryki i właśnie dostarczenie prądu głęboko do tkanek daje niebywałe efekty terapeutyczne.

Zalety zabiegu:

• Pozwala działać na głęboko położonych tkankach, niedostępnych w konwencjonalnym masażu
  • Stymulacja elektryczna wspomagająca działanie nerwów – bardzo skuteczna przy rwie kulszowej, czy chorobach układu nerwowego
  • Praca w oparciu o założenia terapii manualnej – nie tylko w samym miejscu bólu
  • Poprawa siły oraz kurczliwości mięśni
  • Szybka i skuteczna metoda wspierająca rehabilitację i trening

Masaż sportowy i relaksacyjny

Zyskaj dobre samopoczucie i odprężenie dzięki rękom naszej wykwalifikowanej terapeutki.

Zalety zabiegu:

• Poprawa siły oraz kurczliwości mięśni